Témanap 11.08.

 

Témanap 


Hétfő reggel vegyes érzelmekkel igyekeztünk az iskolába. 

Miután túlestünk két angol és egy matematika órán, stresszeléstől remegve indultunk fel a csarnokba. Mikor fölértünk, már az egész iskola a helyén ült, s elvárásokkal teli szemmel néztek ránk, nyolcadikosokra. Néhány kínosan csendes perc elteltével Zsolt bácsi elmondott egy bevezető szöveget a horvátországi kirándulásunkról és a Trianoni béke következményeiről. Ezután mikrofonhoz hívták közülünk ama négy embert, akik ppt-t készítettek annak érdekében, hogy minél szemléletesebben bemutassák a Határtalanul! kirándulásunk élménydús napjait. Dübörgő szívvel álltak ki osztálytársaink, hogy elmeséljék az EGÉSZ ISKOLÁNAK külföldi programjainkat. 



Miután ez sikeresen lezajlott, visszasétáltunk az iskola épületébe, s megkezdődtek az alattunk járó osztályoknak tartandó ismeretterjesztő órák. Ez úgy történt, hogy az osztályunk két-három fős csapatokra bomlott, és különböző témákról tartottunk órát minden osztálynak. Természetesen az alsósoknak sokkal egyszerűbb feladatokat adtunk, mint a felsősöknek. Volt két csapat, akik Magyarország határain túl levő, egykor még Hazánkhoz tartozó várakról beszéltek. Az egyik csapat a felsős osztályoknak, a másik pedig az alsósoknak. Másik kettő a Kárpátok élővilágát mutatta be felsőben és alsóban. Megint kettő a különböző tájszólásokkal/nyelvjárásokkal kapcsolatban adott feladatokat a gyerekeknek. 


Az osztályfőnökök visszajelzése szerint a diákok élvezték és érdekesnek találták a feladatokat, az elhangzottakat. A pozitív kritikák önbizalomserkentőként hatottak ránk, s otthon boldogan meséltük el szüleinknek, hogy kitűnő tanároknak/tanárnőknek bizonyultunk három teljes órán keresztül!

Írta: Sipos Piros Tulipán 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 4 napos utazásunk első napja

Utazásunk második napja